Bloggintresserade

tisdag 29 januari 2013

Nu är jag trött på den!


Nu är jag trött på den! Min hopplöst krånglande mage...den har levt sitt eget liv de senaste veckorna och jag är uppriktigt sagt riktigt trött på den! Den tar all min kraft och ork och man blir inte en speciellt rolig människa av att gå omkring med ständig värk och när kosten mest består av potatismos och skorpor för att det är det enda man tål, ja då är det dags att göra nåt! Det får bli magdoktorn i em...
Förresten har jag fått tillbaka min dator...puh...i hopplöst många delar och nya externa hårddiskar och med ett antal timmar (läs månader!) som jag kommer att få lägga på att få ordning på bilder och allt igen - kanske inte så konstigt min mage är i uppror! Eländes elände!


Nu tar vi en skorpa och har en så bra dag som vi bara kan!

Kram!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...