Bloggintresserade

tisdag 26 februari 2013

En sömnlös natt...


Så, efter en sömnlös natt inför dagens ångestfyllda tandläkarbesök så känns nu livet riktigt kul igen tycker jag!
Tänderna är lagade och jag har svärt under ed till min tanddoktor att hålla mig borta från popcornskålen ett tag framöver, för nu vill han inte se mig mer detta år sa han och jag får väl säga detsamma för med vad det kostade mig att bita av två tänder hade jag nog kunnat köpa mig en splitterny bil, nåja, inte riktigt...men nästan...
Nu ska jag bara doppa limpa och äta annat lättuggat så jag slipper krypa till korset och ringa han igen!
Hann med en liten sväng på bokrean också som startade idag , alltid lika kul...älskar böcker!
Hittade några godbitar för en billig penning så i kväll blir det tidigt sänggående med boktraven bredvid mig - härligt!

Ha det gott och tack för alla roliga & gulliga mail ni skriver till mig!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...