Bloggintresserade

lördag 9 februari 2013


Hoppas ni har haft en skön lördag! I dag har jag sorterat och kastat en massa gamla kläder och jisses, 4 stora sopsäckar blev det med gamla avdankade klädesplagg som man varken kommer i eller vill ha längre, skönt! Garderoben känns genast mycket luftigare och nu känns det genast roligare att hitta lite nytt till våren...
Nu tänker jag kasta mig i soffhörnet och som vanligt får det väl bli en flukt på Melodifestivalen i kväll (även om förra lördagens omgång gjorde mig lite, ja vad ska man säga, förvånad!)
Sen bara måste jag se andra delen av nya serien Mr Selfridge! Såg första avsnittet förra lördagen och blev helt såld, ännu en engelsk serie i bästa Downton Abbey stil - underbart! Det blir en bra avslutning på min lördagkväll det!

Ha det gott vänner!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...