Bloggintresserade

fredag 29 mars 2013

Ägg, godis och fjädrar!


Jag hade ju bestämt mig för att börja fixa lite i växhuset nu i påsk och efter frukost gick jag ut och planterade, sopade och fixade...hade en härlig förmiddag för mig själv där inne med koltrasten som sällskap kvittrande utanför i äppelträdet!
Sen kom en isande kall vindil in i växthuset och koltrasten blev helt tyst, 5 minuter senare snöade det ute som på en riktigt julig julafton...ja vad ska man säga, man tappar ju liksom lusten till det mesta.
Nu är det kväll och det faller fortfarande stora flingor ute, ja där fick jag för den lilla härliga vårfeeling jag hade i morse!
Ja, jag önskar er alla (trots snöyra och minusgrader) en riktigt SKÖN PÅSK med mycket ägg, godis och fjädrar!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...