Bloggintresserade

onsdag 8 maj 2013

Det är mycket nu...


Det är mycket nu...
Våren är alltid en tid med mycket att göra och dagarna går alldeles för fort. Jag önskar verkligen att jag kunde utnyttja den här ljusa vackra tiden bättre men eftersom jag är lika morgontrött som kvällstrött är det ingen risk att jag skuttar upp i ottan och börjar med trädgårdsbestyr eller hinner med en massa på kvällarna, inte när man som jag, börjar gäspa stort redan vid kl 8 på kvällen...

I går var det var en helt fantastisk vårdag, solig och varm och jag satt inne hela dagen vid datorn med massor av bilder som skulle skickas och inget fungerade med nätet (misstänker att mitt trådlösa nätverk låg i solstolen!) Åh jag trodde skulle bli tokig och ju mer stressad jag blev - ju mer krånglade allt!
Ja jag får hoppas på fler härliga soldagar...i dag ska det bli regn och åska här och jag är givetvis helt ledig, typiskt...
Nåja, inget att hänga läpp för, det finns ju massor att göra en mulen och regnig dag också - som att fika och med gott samvete vila!

Önskar er alla en härlig onsdag!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...