Bloggintresserade

fredag 24 maj 2013

Ett smakfullt hem...


Vad gör ni såhär på fredagkvällen? Kan tänka mig att grillen är på, en lång skön helg stundar och vare sig man ska ligga i solstolen eller påta i landet vill vi ju ha sol!
Mitt blodtryck har nu normaliserat sig (!) efter onsdagens alla strapatser och jag njuter för fullt av ett härligt Roslagen...
Jo sen bara måste jag få göra lite reklam för Jeanettes och mina bilder som är med och tävlar i Zoegas tävling i samarbete med Sköna Hem. Gillar ni bilderna? Då får ni mer än gärna gå in och rösta på oss...

www.facebook.com/zoegaskaffe
(zoegas/ett smakfullt hem)

Bilderna nedan är snarlika de bilder vi skickat in, eftersom de bilder man tävlar med och skickar in måste vara Instagrambilder - men jag tror ändå ni hittar våra bilder...
Kul om ni slänger in en röst kära vänner - ni vet ju att jag gillar kaffe hi hi!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...