Bloggintresserade

fredag 12 juli 2013

Inte så dumt!


Fredag igen! Veckan bästa dag! Hoppas ni har det riktigt skönt i värmen...
Denna vecka har varit en vecka med både tropisk värme, full storm och ösregn, ja vädret är verkligen varierande i allra högsta grad här på ön. Ja det kan vara väldigt skönt med en ovädersdag emellanåt...
Sådana dagar brukar jag få energi till att fixa och dona här hemma och det brukar börja med att jag flyttar en sak och plötsligt har hela huset förvandlats till en enda röra...typiskt mig!
Nåja, ur kaos kommer ordning så nu har det mesta flyttats runt och möbler fått ny plats lite här och var, ja detta måste vara världens bästa spartips för köpsugna - flytta en sak till en annan plats och den får en  helt ny känsla! Tyvärr är nu mitt arbetsrum översållat igen med saker som blev över eller inte passar längre, ja jag måste ta tag i det där med loppis snart...
Men nu tar vi fredagskväll, njuter av kvällssolen och ser fram mot en riktigt skön helg - inte så dumt!




Alla dessa rosor är till alla er som orkar, vill och fortfarande kikar in till mig här på min blogg! 
Ni är bara bäst!
Så glad att ni finns...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...