Bloggintresserade

fredag 22 januari 2016

Oljad blixt och en skön fredag!


Urusla uppdateringar på bloggen, jag vet! 7:e försöket sen igår, nu ska vi 
se om jag kan få iväg detta inlägg! Näe nu ska datorn in på sanering och 
uppgradering, vårt bredband ska ses över och alla mina kameror ska in 
på rengöring, ja det lika bra att ta allt på en gång så är det gjort sen... 
Så nu ska jag kamma till mina enda två grå resterande hårstrån som sitter
kvar på knoppen efter allt detta tekniska elände och packa bilen full med 
alla saker som ska in på välbehövlig service. Så vänner, jag snart tillbaka 
på bloggen igen med en fräsch utrustning och med ett bredband 
som är snabbare än en oljad blixt! Tjoho! Det blir bra...

Over and out och ha
nu en härlig fredag!

Kram på er!

23 kommentarer:

  1. Blir nog bra med lite uppfräschning , precis som vårt nya sovrum blivit, hihi...
    Solen skiner här idag och det är lagom -grader...ska en sväng till Rusta, sen blir det bara fredagsmys !!!....ha en fin helg vännen !
    Kramis bia

    SvaraRadera
  2. Stackare, har du bara två hårstrån kvar. Det är inte mycket att fläta. Hoppas det kommer hem rediga grejer och att håret växer ut. / Britt

    SvaraRadera
  3. Thank you for this lovely bloom... Have a nice weekend.

    SvaraRadera
  4. Hej vännen. Härligt, det låter som om du hittat en lösning i alla fall. Hoppas du blir kvitt allt strul efter detta. Ser fram emot nästa inlägg:)
    Ha en skön helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Fy för teknik som strular - apparater skall bara fungera!
    Hoppas du kommer tillbaka med ny kraft och bredband som går som blixten.
    Skön fredag på dig och ha det så bra !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  6. Titti, hoping you'll have a marvelous weekend, and that your computer woes ease up soon. xo

    SvaraRadera
  7. Låter bra det där med att få allt tekniskt fixat på en gång. Skön känsla efteråt när allt är ordnat.
    Hoppas allt ordnar sig och du snart är tillbaka.
    Önskar dig en trevlig helg Titti !
    Kramen !

    SvaraRadera
  8. Ibland är det nog bra och bara göra om allt och "reboota" datorn. (Min son har sagt att det heter så!)
    Snart funkar allt bra igen ska du se!
    Trevlig helg!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  9. Jag skulle också behöva en genomgång och rensning av datorn :)
    Ska nog som du ta tag i det nu :)
    Hoppas du har en mysig kväll.
    Kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  10. Välkommen tillbaka med en fräsch dator utan problem. Ha en fin helg du med.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  11. Finns verkligen inget tråkigare än krånglande teknik :-(
    Lycka till med tekniken så syns vi när du är tillbaka i etern.
    Ha de bäst. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  12. Good luck Titti!!

    SvaraRadera
  13. Hoppas det fixar sig. Har saknat dina inlägg. Så jag blev så glad när den vackra blomman dök upp i flödet. Kram

    SvaraRadera
  14. Ja men visst är det så, bäst att ta taget på en gång då så är det klart sen ser fram mot din återkomst
    Ha en fin söndag också
    Kram Meta.

    SvaraRadera
  15. Lite som att gå till tandläkaren, lika bra att fixa allt när man ändå är där. Och det är sådant man själv inte kan åtgärda! Hoppas du fått den bästa hjälpen och är tillbaka snart.

    Ha en skön söndag!
    Kramar /Cia

    SvaraRadera
  16. Ja själv har jag tänkt skaffa ny dator då jag mest använder min jobbdator. Dessutom ligger ju en systemkamera och skräpar som jag aldrig får tid till att sätta mig in i och börja använda istället för mobilen. Eller lära mig mer om datateknik, finesser, bildprogram ....bla...bla... Men när jag blir pensionär då...har man visst inte tid heller ar jag hört!!!
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  17. Hope to see you soon dear Titti!
    Happy sunday and next week!
    With love,
    Geli

    SvaraRadera
  18. haha good luck with the computer....see you soon !
    Gailx

    SvaraRadera
  19. Teknikens under. Och så hänger det upp sig och då får man lämna in dom eller köpa nytt och så får man börja från början igen. Men det är så det är. Lycka till, vi vill se dina fina bilder snart igen!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  20. När jag arbetade läste vi en artikel om att frustrationen i samband med datakrångel kunde framkalla missfall. Nu är vi väl utanför riskgränsen för det men hoppas ändå att allt ordnar sig!
    Kram /Kerstin

    SvaraRadera
  21. I just found my way to your lovely blog! Hoppas sakerna börjar fungera snart igen så du kan fortsätta posta dina fina bilder.

    SvaraRadera
  22. Så kjedelig! Håper virkelig det ordner seg med dataen, noe av det mest irriterende som fins!
    Håper du snart er i rute igjen.
    Klem fra Signe.

    SvaraRadera
  23. Hello, what a lovely blog with such beautiful photos. Thanks for coming over to my blog to say hello. tHailand is so popular with the wonderful Swedish people, we have met so many.
    Sending you some sunny Thailand sunshine.
    Xo
    Dagmar

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...