Bloggintresserade

lördag 2 september 2017

Välkommen september!


 September, en skön månad som brukar leverera det bästa av
en vacker natur och så stillhet. Min absoluta favoritmånad!
Den innehåller både sommar och höst i en skön kombo. 
Det värsta grilloset har nu lagt sig över nejden och den där 
semesterstressen när allt ska hinnas med är som bortblåst...


Skolgårdarna börjar fyllas med liv igen och 
bryggorna är sådär ödsligt tomma...


Du är lika välkommen varje år, härliga och vackra september...

KRAM

13 kommentarer:

  1. I love September as well, Titti. Enjoy!

    SvaraRadera
  2. You have a great eye!:)

    SvaraRadera
  3. Vilken positiv inställning till höst. Jo jag kan gilla klara, soliga och fina höstdagar men jag är ingen höstfantast alls. Ska försöka se ljust på kommande tid. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  4. Jag gillar september, speciellt vid havet. Det är så ödsligt och vackert, och har man trädgård kan den ha sin storhetstid.
    Vackra bilder som alltid
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Jeg kan også godt lide september, og du beskriver det så fint :)

    SvaraRadera
  6. Have a Nice relax weekend love Ria x

    SvaraRadera
  7. Hello Titti!
    Yes!
    We already have September.
    Your photos are beautiful.
    Greetings from Poland.
    Lucja

    SvaraRadera
  8. Jag gillar att se dina vackra bilder.
    Bra inträde för september månad.
    janicce.

    SvaraRadera
  9. September has dawned beautifully here too - warm and mellow, hoping that it continues for as long as possible. Take care Titti♡

    SvaraRadera
  10. Så fint du skriver om september. Ja det kan vara en riktigt fin månad. Vackra bilder. Ha en härlig dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  11. Här finns det björnbär! Gubben och hunden kommer hem med en bajspåse full med bär efter morgonpromenaden varje dag. Strax före och strax efter sommaren är bästa årstiderna. Jag gillar verkligen härliga uppvärmda september-oktober. Kram från Kerstin

    SvaraRadera
  12. Vackra bilder, men sorgligt att sommaren redan är över.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  13. September är allt en härlig månad, den med. Jag skulle gärna slå mig ner på din brygga med en kopp kaffe och bara njuta.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...