Bloggintresserade

torsdag 21 juni 2018

Midsommartider...


Midsommarafton närmar sig och självklart kom nu också regnet.
Surt men ack så välbehövligt...
Nåja, jag ska bara vara hemma och ta det lugnt så för mig gör det inget
men trist för alla som ska fira midsommar med allt vad det nu innebär.
Dukat långbord, vänner och släktingar, dans runt lövad midsommarstång, 
7 sorters blommor under kudden, sill & nubbe, blåklint, ljus kväll, 
skön allsång, jordgubbstårta och så lite säckhoppning på det!


Så kära vänner, här får ni en liten sommarbukett från mig och 
nu önskar jag er alla en riktigt skön och glad midsommar!
Ät, dansa, njut & umgås. 
Lite regn ingår alltid som en uppfriskande bonus :)
Ja det är ju svensk sommar, summertime!
När sommaren är som allra bäst och allra vackrast...


KRAM

18 kommentarer:

  1. Jag tackar för buketten! Här ska det varken hoppas små grodderna eller säck, men sill & nubbe blir det. En lugn midsommar blir det här hemma på gården.
    Jag skickar en varm midsommarhälsning till dig, även om det nu är kallt och blåsigt som attan här i Skåne .
    Kram från Ingela

    SvaraRadera
  2. Glad midsommar, blir nog ylletröja och regnkläder i morgon.

    SvaraRadera
  3. Tack för buketten. Ja det känns lite så där att det ska regna när det varit så himla fint innan. Fast hoppa säck tror jag nog att jag slutat med, kan ju resultera i brutna ben liksom. Ha det så fint du kan i regnet. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  4. Titti,very nice bouquet - thank you. I wish you beautiful sommer !
    Jarka

    SvaraRadera
  5. The bouquet is lovely. We are getting rain, too. Much needed!

    SvaraRadera
  6. Sötaste buketten, tack för den.
    Här är det regn, sol, mulet omvartannat denna kväll.
    Ha en riktigt lugn och skön midsommarhelg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Tak for buketten - den er smuk, og jeg nyder den. Glad midsommer til dig!

    Hilsen Elna

    SvaraRadera
  8. Vilken vacker bukett Titti och vilka vackra foton! Ljuvligt!
    Önskar dig en fin midsommarafton imorgon! Vi kör också på lugnt firande, lite knytis med goda grannar.
    Må så gott! Tack för dina kommentarer inne hos mig, de värmer!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Tack för den fina buketten. Här blir det också en lugn midsommar. Mulet o regn här.
    Glad midsommar! 🍓😊🍓

    SvaraRadera
  10. Lovely photos. Have a wonderful summer ~ FlowerLady

    SvaraRadera
  11. Very nice Midsommar-flowers, big hugs and kisses from Reserl.

    SvaraRadera
  12. Glad Midsommar och hoppas att regnet uteblir.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  13. UNDERBAR midsommarbukett - önskar dig en skön och lugn midsommar !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  14. a beautiful bunch of flowers to celebrate Mid Summer. Happy day to you!

    SvaraRadera
  15. Happy weekend love Ria x 💜

    SvaraRadera
  16. Det var verkligen en fin Midsommarbukett. Milda färger , det gillar jag.
    Jaghar nyss tagit de sista Jordgubbarna och vanlig glass.
    Hoppas Din midsommar är bra med.

    SvaraRadera
  17. I almost can hear that perfect rose scent!
    I`m your new subscriber in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...