Bloggintresserade

måndag 25 juni 2018

Regn, drömhus & så en ny vecka...


Jamen så var det då måndag igen! Bara att bita ihop, hänga på
och se vad den nu kan leverera. Denna sista junivecka...


Lite regn kom igår vilket var väldigt uppfriskande på alla sätt och vis.
Har hittat drömhuset på Öland också! Ja nu fattas bara några ynka miljoner
så är jag på hemmaplan igen :) Måste nog lämna in en tipsrad först bara...


Men annars tror jag det blir en riktigt bra vecka :) Det känns så...
Jag ska ju till Borgholm i morgon, bara det!

KRAM

24 kommentarer:

  1. Så märkligt! Jag har precis samma problem i detta nu... drömhuset har dykt upp, en liten gruvstuga på 48 kvm med fantastisk trädgård innanför insynsskyddade plank, granne med Falu gruva! För mig fattas det 2.7 mille! Och nästan aldrig blir de till salu, dessa pärlor. Jag satsar på lotto på onsdag... SUCK!

    Håll tummarna!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Enjoy your week dear ♥

    SvaraRadera
  3. Härligt att få besöka Öland igen. Men synd att priset var så högt på huset. Du får göra några rader Eurojackpot.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  4. Enjoy summer...love Ria x 💜

    SvaraRadera
  5. Whenever I find the perfect house, it is always out of my price range! Have a great week!

    SvaraRadera
  6. Drömhus....ja visst finns dom, men inte pengarna! Du finner säkert ditt hus, som du kan göra till DITT EGNA DRÖMHUS!!
    Jag blir allt lite avis på regnet du fick, jag dansar ständigt regndansen här......men vad hjälper det?
    Du får ha en bra fortsättning på veckan, kanske snart semester? Kram från Ingela

    SvaraRadera
  7. Ja, bita ihop är rätta ordet..Har ännu några veckor till semestern så
    det gäller att kämpa på! Åh,..bilden med dörren och rosen, den va fin!
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  8. Härligt med ett besök på ditt kära Öland. En dag så hittar du ditt hus...Lycka till .

    SvaraRadera
  9. Hoppas du vinner riktigt stor på lotto nu då:). Härlig känsla när veckan känns bra. Jag får hänga i två veckor till, sedan underbar semester.
    Ha sköna dagar
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Men åhhh, tänk att det alltid fattas några nollor på bankkontot... Men dream on... Plötsligt händer det.. 😊🍀
    Kraaam Kate

    SvaraRadera
  11. Bonjour,

    Il est bon de profiter de ces belles journées... Très bel endroit !
    Gros bisous

    SvaraRadera
  12. På Öland ligger drömhuset rätt tätt bitvis. Bra ställe att leta på!
    Ett par miljoner skulle jag också kunna sätta sprätt på, kör med triss.
    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera
  13. Snart så blir din dröm sann. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  14. Ja men du så fina bilder du har att bjuda på jag njuter både av dessa och de tidigare. Hos oss kom Midsommar och försvann, det är så när det är mycket som ska bli klart. Nu tar vi det lugnt iveckan och sen drar det igång igen vi vill bli klara nu så vi får börja inne och kunna flytta in snart.
    Ha det gott och du jag håller tummarna för vinst.
    Kram Meta

    SvaraRadera

  15. Very beautiful!
    janicce.

    SvaraRadera
  16. Håber ugen blev lige som du håbede på :) Jeg nyder aom altid din tekst og dine billeder. selvom jeg ikke får kommenteret så meget. Jeg følger dog stadig med på hvad der sker og jeg gæder mig til at se og læse mere.
    God dag kære
    Klem Birgitte.

    SvaraRadera
  17. Lycka till med lotten!
    Hoppas du har det fint på Bornholm.

    SvaraRadera
  18. A beautiful week indeed!
    hugs,
    Jann

    SvaraRadera
  19. Håller mina tummar att Lotto går din väg och att drömhuset står och väntar på att bli ditt snart snart....
    Men härligt att vänta och längta och att söka också efter drömhuset.....Öland är fantastiskt ! Så hoppas du hittar ett hus snart :-)
    KRAM LOTTA

    SvaraRadera
  20. Just checking in...you sound busy! Great photos!

    SvaraRadera
  21. Fick några trisslotter som tack för en guidning i går och skrapade fram 30 kronor. Får fundera på vad jag ska göra med dem. En ask brynt smör kanske. Var tvungen att prova när du skrev om det och nu längtar jag till kvällsmackan varje dag.
    Kram från Kerstin

    SvaraRadera
  22. The intensity of color on those red roses are incredible!! Love to see cows, they inspire simplicity, calm and gentle times!

    SvaraRadera
  23. Lovely scenes of your beautiful summer. I want to go into the doorway! I do hope that your dreams come true xx Karen

    SvaraRadera
  24. Lindas imagens campestres. As rosas são lindíssimas. Bom fim de semana.

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...