Bloggintresserade

fredag 7 september 2018

Nu tar vi helg!!


ÄNTLIGEN fredag säger jag bara! Veckan har varit full av måsten
och hinna-med-saker så nu är jag trött. Riktigt trött. Det ska bli så
skönt med en slapparlördag utan en enda krävande sak att göra...


Känner att jag inte är riktigt synkad med vare sig klockan
eller almanackan just nu. Blir så ibland...


Vad ska ni hitta på i helgen? Är det full rulle eller vila som gäller?


Jo ETT måste har jag och det är att ta hand om de sista
tomaterna men det är ju bara ett angenämt göra...


Nu lite mat och sen ta ett djupt andetag och 
vila in helgen - skönt!

KRAM

9 kommentarer:

  1. Enjoy a happy and relaxt weekend ...🧡🌾🍄🍂🍁

    SvaraRadera
  2. Men åhhh, du kan ju njuta av egna druvor också, inte bara tomater :-)
    Här hemma gäller det att ta hand om frukt, vill inte låta den förfaras när naturen är så givmild för en gångs skull. Sen ska det ju röstas så klart.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  3. Fint inlägg! Ja, ibland kan livet vara tröttande. Så härliga tomater du har och vindruvorna ser verkligen delikata ut. Så lyxigt med både gröna och blå druvor. Ha en vilsam helg!

    SvaraRadera
  4. A quiet, restful, and peaceful weekend is what I desire too - do exactly what you wish and yearn for and enjoy the next few days - take care Titti.

    SvaraRadera
  5. Njut av din avkopplande helg, Titti! Härliga bilder!

    SvaraRadera
  6. Här blir det också vila och inga måsten. Rösta förstås... 🙄 men annars bara ta det lugnt o göra vad som faller mig in.
    Ha det så bra! 🌸
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  7. Det är så otroligt skönt med fredag och helg. Har varit en galen vecka på jobbet...
    Första bilden med grusvägen är magisk, jag tycker så mycket om det motivet.
    Ha den bästa helgen. Är så nyfiken på ditt nya hus :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Ibland är dagarna fulla med en massa måsten. Ha en fin helg nu. Här ska vi bila hemåt igen efter dygnsvistelsen i Fuengirola.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  9. Njut av en lugn helg!
    Här hoppas jag att det blir detsamma. Har gjort de flesta måsten och det regnar lätt ut, så lite vila inne hoppas jag på och trevlig fest utomhus, utan regn hos grannar ikväll.

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...