Bloggintresserade

fredag 30 november 2018

En mysig kväll...


Jamen så stundar det snart en efterlängtad helg igen. Skönt...

Jag har nyst hela dagen så jag undrar om det ligger en liten
förkylning och lurar, hoppas inte, inte just nu, vill inte...

Kul att så många vill vara med i utlottningen också!
Vinnarna ska jag dra på söndagkväll :)

Önskar er alla en mysig kväll i vintermörkret. Regnet
smattrar på rutan och ute det blåser isande kalla vindar.
1:a december i morgon, hur fort gick inte det här året då??!

KRAMIS

5 kommentarer:

  1. Tycker nog det här året har gått lite väl fort. I januari har vi bott ett helt år i Spanien redan. Ha en fin helg och hoppas det blir lite sol.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. I too can hardly believe that it is December already tomorrow, but hoping that spring arrives just as quickly.
    Love your pretty bouquet of pink and white flowers.

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker bukett! Jag hann inte köpa några blommor på vägen hem idag.
    Jag har fått upp några ljustakar och sitter nu och väntar på att Daniel ska komma hem från Karlskrona.
    Hoppas du inte blir sjuk nu.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Åh välkommen i förkylnings klubben. Fast jag har nog nyst klart nu. Härliga December välkomnas eftersom det är närmare vår. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Lika samma här beträffande vädret. Men nu låter vi adventsstakar och stjärnor få lysa hela dagarna. Hoppas du klarar dig undan snuvan!

    Ha en fin första advent-
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...