Bloggintresserade

lördag 30 november 2019

Årets första snö och jag fryser...


Så kom den då, årets första vinter med kyla, snöfall och allt!
Juliga vita snöflingor dalade. Men snön lär väl försvinna snart...
Från totalt grådis till några vintervita & kyliga dagar här på ön.
Jag hittar inte min vinterjacka och Kung Karl fryser
om fötterna när han ska valla runt sina damer!


Spännande och kul med snö tycker de nyanlända damerna...



Hönsen går med höga benlyft och jag vill helst bara vara inne!
Influensan håller sitt grepp och jag fryser...

Lördag och jag önskar er en skön dag :)

KRAM



7 kommentarer:

  1. Så fikk du også litt vinter :)
    Her er det ca 10 cm med snø og -9 akkurat nå. Så her er det full vinter et lite øyeblikk.
    God helg!
    Klem, Marit

    SvaraRadera
  2. Jag vet i alla fall vart jag lsgt min vinterjacka tills vi ska åka till Sverige 😓. Ha en fortsatt fin helg.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Nothing quite like the excitement of the first snow. We had ours a couple of weeks back, very early for us. Enjoy this time of the year!!

    SvaraRadera
  4. Kauniita kuvia jälleen <3

    SvaraRadera
  5. Vi har också vitt och vackert önskeväder! Jag hittar inte min svarta träbock som brukar sättas fram och tändas första advent, fast vad är det mot din försvunna jacka? Inte undra på att du fryser! Hoppas du dricker rejält med glögg, det är extra bra mot influensa, det är sen gammalt!

    Adventskramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Jag blir så himla glad, när jag ser vilket gott liv du ger hönsen.Lycka att vara höns hos dig Titti!
    Härliga bilder på lyckliga höns.
    Kram och krya på dig/Ingela

    SvaraRadera
  7. nice post dear :) I follow you on gfc # 1328 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...