Bloggintresserade

tisdag 31 december 2019

Ett minne blott...


Snart är 2019 ett minne blott. Åren går minsann...


Dags att göra ett litet bokslut. Fundera lite på vad detta år hade
med sig. Alla bra saker och så alla mindre bra saker... 
Ta med sig det goda och glömma det där dåliga.


Mitt nyårslöfte blir att jag INTE tänker börja på gym i januari 
och jag kommer fortsätta att unna mig allt gott i livet :)
Sonen fyller dessutom år idag så vi brakstartar
i arla morgontimme med tårta och paket! 

Världens alla fyrverkerier är till dig idag älskade Adam!

Så till Er alla som kikar in här...

ETT GOTT NYTT 
HÄRLIGT ÅR!

9 kommentarer:

  1. Gott Nytt År eller till och med decennium!
    Ja bra tillfälle att tänka igenom året lite.
    Vi har också en januarikille. Men han fyller den 3:e.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Grattis till sonen, jag fyllde igår!
    Ett riktigt Gott Nytt År!
    /Marika

    SvaraRadera
  3. Happy New Year!! May many good things come to you and good health above all!!

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År 🎉 🎺 🎠

    SvaraRadera
  5. Gott Nytt År och God fortsättning!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  6. Joy to you and yours for 2020 Titti💛

    SvaraRadera
  7. Ett gott härligt och FRISKT 2020 önskar jag dig!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  8. Så ni firar också födelsedag på nyårsafton... :) God Fortsättning på 2020! Kloka löften om man nu ska avge några alls.

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  9. Happy new year 💕💕

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...