Bloggintresserade

onsdag 25 januari 2012

Det där med löften....



Trist och tråkigt både inne och ute...då är det kul att köpa något nytt och den här linnepläden föll jag pladask för! Tycker den är så underbar...du hittar den hos H&M Home där finns en hel del andra fina saker!
I morgon väntar den hemska årliga undersökningen hos min tandläkare - jag bävar! Men lika bra att göra den i januari månad som ändå är en eländig månad så har man det gjort sen...
Undrar om mitt godisupphåll på en vecka nu innan har gett resultat??? Annars får jag nog på moppen av henne! (Ja det lär jag nog med all säkerhet få för jag är så barnsligt förtjust i godis!)
Men jag lovar mig själv varje gång jag sitter där med darriga knän och ser med stora ögon på den där fruktansvärda borren som låter så hemskt att jag ska sluta äta godis..lovar...lovar...lovar....det brukar hålla tills nästa gång jag är och handlar och flinkt parkerar kundvagnen vid smågodiset och glatt öser från alla sorter i godispåsen! Vi får se hur mitt löfte håller i morgon...puh...

Kramis på er!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...