Bloggintresserade

onsdag 30 maj 2012

Randiga och rutiga skäl...


Det var längesen jag visade några bilder här hemifrån men det har sina randiga och rutiga skäl...känns som jag inte alls hinner pyssla och dona nuförtiden och det är ju inte så kul att visa er tvätthögen i badrummet eller ett "mitt-i-veckan-rörigt köksbord" belamrat med dator och pappershögar...eller det kanske det är egentligen? Man kanske ska visa hur man "egentligen" har det i veckorna och inte "städa upp" och fixa till så fort man ska visa något hemma...äh man är väl larvig men jag tror det flesta bloggare tänker så...lite ordning och reda får det lov vara!


Så idag blir det bara lite bilder på ett någotsånär städat och fixat vardagsrum...en helt vanlig dag mitt i veckan...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...