Bloggintresserade

onsdag 16 maj 2012

Ryggläge i solstolen...



Usch vad jag känner mig hängig och trött, typiskt när man har 2 lediga dagar framför sig...och jättefint väder ska det bli...ja ja, jag får väl inta ryggläge i solstolen med en filt runt mig och försöka kurera mig med te och honung! Om jag tänker efter är det ju riktigt bra att ligga där och se sjuk ut medans grannarna far runt med sina gräsklippare, trimmer och gu vet allt som ska köras i trädgårdarna nu...ser jag väldigt ynklig och dålig ut i min invirade filt så kanske dom t o m drar ett varv i min trädgård också för att hjälpa sjuklingen ha ha! Perfekt!

Näe, nu ska jag ta kväll och hoppas på att jag vaknar piggelin i morgon...

Önskar er en fin kväll och kristi himmelfärds dag!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...