Bloggintresserade

onsdag 27 juni 2012

Vi tar dagen som den kommer...


Är ni kvar? Hoppas det! Det blir ju lite si och så med inläggen här på bloggen nu under sommaren...man får ta dagen lite som den kommer och se vad man hinner med.
Kanske jobbar ni tredubbelt på jobbet för alla andra som har semester eller så tillbringar ni kanske lata dagar i hängmattan med en glass i handen och har inte en tanke på att sätta sig inomhus och kolla på bloggar...
Nåja...vi tar dagen som den kommer, eller hur?!

Tanken med min blogg var och är att den ska vara kravlös och enkel...inga måsten, inga kommentarer, man skriver när man vill och gör inlägg när tid och lust finns!
Precis som jag vill att livet ska vara - kravlöst, enkelt och lustfyllt! Nåja, tänk om det vore så lätt...det är det ju verkligen inte, men jag försöker ta dagen, veckan och livet som det kommer, ibland går det bra - ibland inte.
Det gäller att hitta en skön balans mellan alla måsten, krav och det enkla, goda i livet...jag jobbar på det!

Ha nu en fin mitt-i-veckan-dag!

Psst...idag ska jag HIT och fota lite nya bilder och ta en fika vid hamnen! Härligt!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...