Bloggintresserade

lördag 13 oktober 2012

Bästa frukosten!



Det bästa jag vet är att äta frukost...länge och mycket! Vaknar oftast med lågt blodsocker och med en god aptit så jag måste äta frukost innan både dusch och påklädning. Oftast blir det både gröt, ägg och smörgås...och gott, starkt kaffe.
När jag åt frukost i morse tänkte jag på vad jag ser varje morgon när jag intar min efterlängtade frukost...när jag tittar framför mig...

 
...när jag tittar ut genom fönstret...
 
 
...när jag tittar upp...
 

Förkylningen håller i sig och jag känner mig allt annat än pigg...tror jag ska krypa upp i soffhörnet med massor av filtar, se en rolig film och titta djupt i godispåsen - det är precis vad jag orkar en kväll som denna!
 
Varm kram till er alla!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...