Bloggintresserade

måndag 31 december 2012

2012 är snart ett minne blott...

Januari

Februari

 Mars

April

Maj

Juni

 Juli

Augusti

September

Oktober

November

December

Idag blir det bara en "liten" kavalkad med bilder från året som gått...nu är snart 2012 ett minne blott och jag ser med spänning fram mot ett nytt år!
Jag hoppas 2013 kommer att blir ett bra år, ett roligt år...visserligen blir man ju tyvärr ett år äldre också, kanske inte alltid lika roligt men det är bara att bita ihop och invänta nya krämpor, puh...
Men denna dag tycker jag vi bara tänker framåt, skålar och skrålar i god bubblig champagne och tänker inte det minsta på morgondagen!
Hoppas ni alla har en rolig och glad nyårsafton, så hörs vi nästa år!


GOTT NYTT ÅR!

(Ja själv ligger jag däckad i tidernas förkylning, men ett glas bubbel ska jag minsann se till att få vid 12-slaget...om jag är vaken då...)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...