Bloggintresserade

lördag 29 december 2012

Bland syrener och dimma...



En dimmig och något dyster dag som denna måste man ju muntra upp sig själv med lite färska blommor...
Jag har redan (!) börjat plocka bort lite jul här hemma och vad passar då bättre på köksbordet om inte en bukett med vackra vita syrener.
Bland alla juligt röda snittblommor i blomkylen fick jag helt plötsligt syn på dessa vita skönheter!
De påminner mig om att om några månader är det vår och hela min trädgård kommer att prunka av väldoftande vita och lila syrener...jag längtar!
Så, nu känns denna dimmiga och dystra dag mycket lättare - jag har ju vår på mitt bord!

Lev väl vänner!
 
Psst...ni bara måste kika in på DEN HÄR sidan...sååå många vackra bilder (och en och annan från min blogg - jag bugar och bockar!)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...