Bloggintresserade

onsdag 12 december 2012

Vitt, vitt, vitt!


Hoppas ni har det bra och inte snöat inne! Vi har haft tidernas snöstorm - allt är vitt, vitt, vitt! 
Jag hade pyntat och gjort verandan lite julig med små granar, min gamla röda kälke och lyktor...allt ligger nu under ett stort vitt täcke, kälken hoppas jag att jag hittar till våren och av granarna är det bara 3 cm av toppen som syns! Så var det med det pyntandet! 
Jag är på resande fot nu några dagar så det blir lite si och så med bloggandet...hinner jag så hinner jag! Hoppas förresten att detta inlägg blir ok för jag har bara Ipaden med mig och det blir lite konstigt att göra inlägg här på bloggen med den...vi får se hur det går!
Ha nu en jätteskön onsdagskväll - nu är det bara 12 dagar till julafton...inte klokt så fort tiden går....
Varm kram på er mina vänner!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...