Bloggintresserade

fredag 30 augusti 2013

Sommarens fynd...


Det har inte blivit så många loppisar och auktioner i sommar, men några fynd har jag allt gjort! Många saker "man-inte-behöver-men-som-man-inte-kan-leva-utan-hittar-nog-aldrig-igen-saker...
Ja ni vet nog hur det är!


Den underbara gamla stolen i härlig blå originalfärg och bolstervarkudden hittade jag hos Klenoden i Kalmar (en riktig guldgruva!), den gröna vattenkannan och industri/verkstadslampan har jag köpt hos min goda vän Monikas ljuvliga webbutik CASA CURIOSA som ligger i Lysekil...där finns det många godbitar vill jag lova!
Den botanisk gamla skolplanschen, de benvita tallrikarna och det gamla rostiga såtråget fyndade jag hos 3 Århundraden i Berga, ja där hade jag lätt kunnat stannat 1 vecka och bara shoppat loss!
Resten är loppisfynd från lite olika gårdsloppisar här på Öland...


Jaha, nu tycker jag vi tar fredagkväll vänner, regnet öser ner ute och man får en föraning om vad som komma skall...just det, den där ofrånkomliga hösten!

Må väl!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...