Bloggintresserade

söndag 29 september 2013

Nu går Öland i träda...


Ja så var denna skördefesthelg över för denna gång...nu går Öland i träda till nästa år och det känns faktiskt skönt! Nu väntar dimmiga, disiga höstmorgnar, öde stränder, inga bilköer, ja ett väldigt stilla och ensligt Öland...
Sen kan jag inte påstå att jag jublar över den kommande årstiden med tanke på mitt gamla hus, har redan satt min mor på att sticka raggsockor för brinnande livet och jag har laddat med en hel korg full med värmande filtar att sno runt mig när iskalla vindar far runt husknuten, man får tänka på allt!
Min lilla loppis blev makalöst rolig och många saker har, till min stora belåtenhet, fått nytt hem...detta gav ju verkligen mersmak och jag har redan planer på en ny loppis! Kanske till jul? Ja vi får se...
Tyvärr så blev det inställt idag för att jag igår kväll kände mig så hängig och när jag vaknade i morse kändes det som en ångvält kört över mig! Feber, frossa och allmänt risig...
Ja lika roligt som jag hade igår, lika trist har jag haft det i soffhörnet idag, men det är bara att gilla läget och vila!

Så, ha nu en skön 
söndagskväll vänner!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...