Bloggintresserade

torsdag 26 september 2013

Vindpinad ö och bloggloppis!


Så kan det gå! Partytältet vi skulle ha till helgens stora loppis har blåst sönder...japp tyvärr vänner, inte mycket att göra åt eller hänga läpp för så är det när man bor på en vindpinad ö!
Tiden har inte funnits till att leta nytt tält eller en plats att vara på så det blir till att stuva in alla kartonger i garderoben igen...
MEN eftersom jag nu ändå har dragit fram en massa saker som ska säljas så gör jag så här istället,
jag tar några bilder på det mesta och slänger ut här på bloggen under morgondagen, så om ni hittar något ni är intresserade av så bara maila mig!
Det får bli en liten mini bloggloppis istället, kan bli bra det med!

Blåsig kram från Öland 
och mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...