Bloggintresserade

lördag 14 december 2013

60 mil i dimma och ösregn...



Jag vill bara önska er alla en jättefin helg! Jag har precis kommit hem till ön igen efter att ha kört över 60 mil i dimma och ösregn
Det ska bli skönt att kasta sig i soffan med en varm filt runt sig nu, klappa katten och ta det lugnt…jag är trött, riktigt trött!


Har inte hunnit julpynta här hemma så mycket än utan det är väl bara en och annan ljusslinga och hyacint som smugit sig in här hemma …ska det bli julgran i år så får jag väl ge mig ut och leta i morgon! Ja vi får se…ser att ni andra bloggare har full jul redan! Så himla fint!


Men nu tycker jag vi 
tar kväll vänner...vilar lite!

15 kommentarer:

  1. Anonym19:38

    Så godt du er kommet trygt hjem etter en biltur i sånt vær.....
    Blir nok utrolig skjønt å sette seg ned nå å bare nyte og kose seg:)
    Nydelige bilder som alltid:)
    Så kjempe morsomt med nytt samarbeid:) kommer til å bli gøy:)
    Ønsker deg fortsatt herlig helg
    Klem Merete

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tusen tack Merete! Ja så skönt att vara hemma och det ska bli såååå kul med detta samarbete med Ingrid....
      Ha en fin helg vännen!
      Kram Titti

      Radera
  2. Titti!
    Roligt att höra att resan gick bra och att du är hemma igen.
    Kram Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är hemma igen..trött, otroligt trött..men nu ser vi framåt Ingrid!
      Ha en skön helg så hörs vi!
      Kram,
      Titti

      Radera
  3. Usch det där låter jobbigt best att du vilar till i morgon och kan ta nya tag då.
    Ha det så gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära du! Ja nu ska jag bara vila....sova och se framåt...ta nya tag!
      Tack för din omtanke Meta!
      Kram,
      Titti

      Radera
  4. Jag körde 25 mil igår i dimma, knappt hälften
    av din sträcka. Och jag tyckte vår resa var jobbig.
    Aldrig är det så skönt och komma hem som efter
    en sån tur. Vi skulle ta en gran, men man kom liksom
    av sig i regnet. Köpte en på vägen hem sen!
    Jättefina bilder, kottarna och den lilla ljusslingan
    gjorde det juligt.
    Ha en mysig söndag Titti
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja när man väl kör in bilen på gårdsplan, oj så skönt det är! Lättad av att komma hem välbehållen och tröttheten gör sig påmind direkt...
      Nåja, nu tar vi nya friska tag, eller hur?!
      Kram Titti

      Radera
  5. Katselin ja ihastelin asetelmia.
    Mainiosti sommittelit.
    Terveisin Eko
    Suomi/Lapland/Kuusamo

    SvaraRadera
  6. Grusomt å kjøre under slike forhold. Bra du kom frem :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack...ja det var en lång resa men nu är den gjord, skönt!
      Ha en fortsatt skön vecka,
      Kram Titti

      Radera
  7. Dear Titti!
    I know how you feel ....I hope that christmas comes fast to have time for me ...
    I wish you a very dreamy christmas with your family and I'm happy that we found us ..
    With love,
    Geli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi Geli!
      The same to you my friend...I wish YOU a dreamy Christmas with all your lovely family!
      Take care,
      Titti

      Radera
  8. Såå fina foton även om de inte är juliga! Såå snyggt! :-)

    SvaraRadera
  9. tusen takk for koselig kommentar:-)suuper fiin blogg/bilder du har:-)klm Jeanette

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...