Bloggintresserade

torsdag 12 december 2013

Att börja med ett nytt roligt samarbete!


Äntligen får jag skriva om något riktigt roligt här på bloggen!

Jag är så glad och stolt att få presentera ett nytt roligt samarbete här på bloggen med min goda vän Ingrid Henningsson som driver den underbara engelska bloggen OF SPRING AND SUMMER, en av mina favoritbloggar som jag följt i många år. Här hittar man alltid massor av blominspiration, vackra bilder, roliga tips och idéer.
Ingrid är en fantastisk inspiratör, stylist och fotograf och älskar, som jag, allt som har med blommor att göra. Hon är svenska men bosatt i London sen många år, jobbar som redaktör och blomstylist på Gatherings Magazine och har även arbetat på frilansbasis som trädgårdsforskare för BBC på Chelsea Flower Show.


Ingrid och jag har länge funderat på att ha ett roligt samarbete med just temat blommor och tanken är nu att på våra bloggar visa blombuketter/arrangemang på vårt egna lilla sätt, med lite olika tänk och allt efter vad säsongen har att erbjuda i blomsterväg!
Jag hoppas ni kommer att gilla FLOWERS by titti & ingrid och att vi kommer att kunna ge er lite härlig och blommig inspiration!


Förutom bloggen hittar du även Ingrid här: FacebookInstagramPinterest. Kika gärna in där!

Ha nu en ljuvlig dag!

20 kommentarer:

  1. Det låer som ett alldeles ljuvligt koncept! Kommer helt klart att följa er! Lycka till!/Susanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ås så roligt Susanne att du vill följa oss! Ja vi får se lite hur idéen utvecklar sig men KUL ska det bli!
      Ha en fin kväll, sköt om dig!
      Kram Titti

      Radera
  2. Åhhh vad roligt, Titti!!! Grattis till samarbetet! Det ska blir jättekul att följa, bilderna som du visar här är mycket inspirerande.
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Ja det ska bli fantastiskt kul, det behöver hända lite nytt på bloggen och blommor är väl det bästa som finns att "jobba" med!
      Varm kram,
      Titti

      Radera
  3. Dear Titti!
    What a beautiful idea ...
    I wish you a lot of fun and joy with Ingrid!
    Have a beautiful weekend!
    With love,
    Geli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi Geli!
      Yes it will be just great to do something with Ingrid! She has given me so much inspiration through the years so it will be fantastic to work with her with this idea...
      This will be FUN!
      Take care....
      Love Titti

      Radera
  4. Men Titti så roligt....2 så duktiga tjejer kan bara bli bra:)!! Ser med spänning fram emot de vackra bilderna!!!! Och blommor det älskar vi ju..

    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Kul att du gillar vår idé, hoppas det blir lite inspiration framöver...
      Vi hörs snart, sköt om dig!
      Kram,
      Titti

      Radera
  5. Låter mycket spännande Lycka till
    Kram Meta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det ska bli så kul, Ingrid är ju en mästare på allt med blommor så här får jag nog ligga i hi hi!
      Varm kram Titti

      Radera
  6. Det där lät som en trevlig kombo! Ser fram emot era bilder!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar idéen Lotta! Vi får se vad vi hittar på...
      Ha en fin kväll på dig!
      Kram Titti

      Radera
  7. Tack Titti för det fina inlägget om mig och min blogg. Det ska bli så roligt att samarbeta med dig!
    Varm kram Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma Ingrid! ÄNTLIGEN säger jag bara!
      Kram Titti

      Radera
  8. Hey Titti,
    What a great idea to do this lovely thing with Ingrid.
    I love flowers, so i am so happy for both of you!!
    I can't wait to see this beautiful flower items!!

    Warm wishes to you,
    Eefie

    SvaraRadera
  9. Kul!! Ska bli roligt att följa detta:)
    Så fint du skriver i förra inlägget, klart jag väntar på dig.
    Ha en fin helg vännen
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Låter både spännande och roligt, ha en fin helg, VIOLA

    SvaraRadera
  11. Your post is really beautiful. It's just unbelievable post. So romantic on the flower on your post. Home Decor Ideas

    SvaraRadera
  12. Hej finaste Titti!!! Ha precis läst ikapp inläggen som jag missat. Förstår att saknaden är enorm.
    Jag gläds så åt ditt samarbete med Ingrid det ska bli spännande att läsa o se. Största styrkekramen från mig

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...