Bloggintresserade

tisdag 1 april 2014

Höga stegar och vingliga stolar...


Jag har varit uppe och klängt på höga stegar, stått på vingliga stolar, smala diskbänkar eller så har jag legat platt som en padda på golvet…det har letats ljus, bra vinklar och skrattats en massa!
Ja här har fotats produktbilder i dagarna två till min goa vän som snart startar eget här på ön.
Vi är precis klara med bilderna så just nu är vi ganska så trötta och glada…
Jag ska visa er mer sen när allt är klart med hennes webshop och hemsida, det kommer att finnas mycket fint där, jag lovar!


Och med en viss träningsvärk i kroppen över allt klättrande och klängande så ska jag nu sätta mig ner med en stor kopp te, några skivor gott nybakat bröd och kika runt lite hos er och se vad ni har hittat på sen sist…ha en skön kväll!


Bästa kramen till er alla!

9 kommentarer:

  1. Låter kul och lite jobbigt, men mest kul. Fina bilder. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Det låter som du har haft två riktigt roliga och inspirerande dagar, kan var värt träningsvärken... Det ska bli spännande att se resultatet. Ha det så fint!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  3. Oj....låter spännande...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  4. Anonym20:41

    Så spennende:}
    Herlige bilder vennen:}
    Klem Merete

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder....vad roligt med en webshop ;))....hoppas du får en fin morgondag...med inte allt för mycket träningsvärk, hihi....
    Kram bia

    SvaraRadera
  6. Ja då har du fått din dagliga gymnastik förstår jag:) Kan bara tänka mig hur fina o tilltalande dessa bilder blev! Och du lampan på stolen....Mmmmm!
    Sov gott min vän:
    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Det där låter spännande vad nyfiken jag blir.
    Tur att du inte trilla ner då i alla fall. ta det försiktigt.
    Ha en fin vecka
    Kram Meta

    SvaraRadera
  8. LåterHej Titti!
    Åhh vad spännande att få se bilder, låter som en rolig dag,
    Hoppas du får en solig fin Onsdag
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  9. Låter lite jobbigt men fantastiskt kul :))
    Va spännande med webshopen, ska bli riktigt roligt att kika in där :)
    Ha en härlig dag.
    Stooor kram
    Jessica

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...