Bloggintresserade

onsdag 29 maj 2019

Solliden i sköna maj...



Maj månad är en bra tid att göra såna där små utflykter hit o dit! 
När allt fortfarande är stilla och lugnt.
Snart brakar det loss och man får köa vart man än ska här på ön...
Då håller jag mig hemma, bäst så :)


Solliden är ett ett sånt där ställe jag helst åker till i maj eller senare i höst när jag
 får strosa helt för mig själv i en skön miljö, ibland nästan helt alldeles ensam! 
Som idag...









Några lediga dagar stundar nu! Skönt och väldigt behövligt...

KRAM

11 kommentarer:

  1. Så vakre bilder du har tatt! Det er virkelig vakkert der.
    Klem fra Marit

    SvaraRadera
  2. Tänker precis som du, bäst är att besöka dylika ställen innan turisterna "invaderar" våra öar...;)
    Så vackert på Solliden!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder 😃 ha en fin helg kram Nina

    SvaraRadera
  4. Att besöka riktiga turistfällor som Solliden och få "äga" ytorna nästan för sig själv brukar kännas extra lyxigt. Fantastiska tulpanbilder!
    Ha det så gott
    /Anette

    SvaraRadera
  5. Hvor er det et smukt tulipanbed! Dejlige stemningsfulde billeder. Der er så mange skønne steder, man kan besøge.
    Hilsen Elna

    SvaraRadera
  6. Ännu ett ställe som jag inte besökt. Vilka vackra bilder. Njut av ledigheten Titti! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  7. Skönast att vara nästan allena än att trängs med en massa turister.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  8. Vilka vackra bilder på ett vackert ställe! Ja, denna årstid bjuder verkligen på mycket vackert!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  9. Har bara varit på Solliden en gång för några år sedan. Då var det långa köer. Vilket förtog lita av nöjet att få njuta av allt det vackra.

    SvaraRadera
  10. Åhh Soliden du vackra slumrande oas. Eftersom vi har sen semester i år, tänker jag mig både Borgholm och Soliden i augusti :-) Hoppas att utställningarna är lika vackra då.
    Ha en skön långhelg. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  11. Hei!
    Vakre bilder av mai. Spennende sted.
    Ha det godt! Klem Anne

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...