Bloggintresserade

lördag 8 juni 2019

Det kommer att klarna upp fram på dagen!


Jag är uppe med tuppen idag kan man säga! Hopplöst att sova i denna värme
men det gör ju också att jag får uppleva dessa magiska morgontimmar...
Bra för en obotlig tröttmössa som jag egentligen är :) 


Morgondagg och skönt dis, just innan solen går upp över Alvaret...


Kaprifoliens doft är helt förtrollande...



Och ja, det kommer att bli ännu en het dag och en
 bra, skön ledig lördag som jag ska ta till vara på...
Det kommer absolut att klarna upp :)

KRAM

5 kommentarer:

  1. Ibland är det bra att man inte kan sova. Så man kan knäppa så där magiskt vackra bilder.
    Ha en fin och skön lördag nu. Du kan ta en liten powernap i solstolen.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Love that dreamy photo of the honeysuckle Titti - enjoy a lovely hot sunny weekend.

    SvaraRadera
  3. Synd på din förlorade nattsömn, men jag kan inte låta bli att vara tacksam för dina underbara soluppgångsbilder. Speciellt vallmon :-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  4. PRECIOSAS LAS FOTOS!!!
    LAS MADRESELVAS SON UNA PLAGA ...TERMINE CORTANDOLAS SE HACEN GRANDISIMAS.
    SALIERON Y YA ESTAN GRANDE.
    PERO SU AROMA ES RIQUISIMO.
    SALUDITOS

    SvaraRadera
  5. Ljuvligt vackra bilder och vilken dimma och dis! Här har vädret vänt och vi har betydligt svalare nu - jätteskönt! Bara regnet som fattas!
    Fortsätt och njut av juni!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...