Bloggintresserade

söndag 21 juli 2019

Vyer & så en framsida...


En träbro som har magiska vyer! Från Kalmar till Öland.
Över sundet och jag anar min by nånstans långt där till höger...
Kalmar är nog världens vackraste stad i mina ögon! 


Att hamna på bild! Usch! Har aldrig gillat det. Jag är bäst bakom kameran :) Men ok, så
här är jag bäst på bild och det beskriver mest vad jag gör! Kånkar runt på saker -alltid!
Stegar, krattor, lådor och gu vet allt! Garageporten bakom är nästa projekt att skrapa
och måla - väntar bara på en hyfsat mulen dag! Stockrosorna är fina i alla fall :)


Min man är fantastiskt bra på att ta väldigt suddiga bilder med kameran! 
Sånt gillar jag :) Lite glädje, total oskärpa och så en framsida av mig...

KRAM


8 kommentarer:

  1. Ha en skön och bra söndag och försök att sitta i hängfotöljen (vet inte vad det heter) som du satt upp.
    Jag gillar också att fota inte att bli fotad.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder. Roligt att få en glimt av dig. Jag gillade inte heller att vara på bild men är man gift med en fotograf så får man vänja sig. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. hahah, detsamma gäller mig, föredrar att vara bakom kameran... men smart med en suddig bild!

    Ha det fint!
    Gunilla

    SvaraRadera
  4. Fina belysande bilder både på bron och på dej! Gillar också helst att fota själv, inte bli fotad, men ibland kommer man inte undan! Hoppas att du har en skön och lat söndag!
    kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Men det är ju jättefina bilder. Inte så uppställda som det gärna blir.
    Ha det gott
    Helene

    SvaraRadera
  6. I too, am always behind the camera. Nice to see you, Titti :)

    SvaraRadera
  7. Hei!
    Jeg tror vi er mange som har det på samme måten. Men jeg må si, at jeg liker bildet av deg. En glad kvinne i sommeren.
    God kveld! Klem Anne

    SvaraRadera
  8. Så fine bilder du viser, og hygge,ig å se deg. Jeg trives også best bak kamera :)
    Ha en fin uke!
    Klem, Marit

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...