Bloggintresserade

lördag 31 augusti 2019

Hallonlandet, stolen & sekatören...


Sommaren har varit helt underbar på många sätt men ändå rann
den iväg för snabbt. Som alla årstider gör nuförtiden...


Trädgården som jag inte hann med i år har intagit en något 
disigare och dovare färgskala. På väg mot höst...



Plommonträdet har fått sig en dos av höstmood.
En vemodig men vacker färgskala...


Goda vindruvor är dock på gång runt husknuten!


Hallonlandet, stolen & sekatören...

Projekten är många och jag är en storförbrukare av sekatörer.
5000 kvm trädgård och jag lägger bort dom överallt.
Tror jag köpt 10 st i år men alla är spårlöst borta!!
Får väl sätta spårsökning på dom :)

En riktigt SKÖN lördag till er alla!

KRAM

4 kommentarer:

  1. Godmorgon! Ja trädgården förbereder sig för den långa vilan. Vackra färger och vemod som du skriver. Jag föreslår en liten kedja som du fäster i byxorna eller vad du nu har så tappar du inte bort sekatören. Ha Ha! Solen skiner och trädgård väntar. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Ett vackert höstmode över dina bilder. Nu har vi inga problem att veta var vi har våra redskap. Men när vi bodde i huset försvann de spårlöst emellan åt.
    Ha en bra lördag du med.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Jeg kjenner igjen det med sekatører, for de har en egen evne til å forsvinne. De og små plantespader bare blir borte ;)
    Fine bilder!

    Klem, Marit

    SvaraRadera
  4. Sekatörer kan vara svåra att spåra, särskilt när man har en stor trädgård.
    Ser att du också har många höstfärger i din trädgård och det känner jag igen från min också.
    Tänk, att du har vindruvor! Vilken lyx!
    Ha en fortsatt skön septemberdag, även om det just idag känns som rena högsommaren, med värmen och solen!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...