Bloggintresserade

fredag 2 augusti 2019

Livet stannade till en stund...


Augusti. 
Ljuset är annorlunda, kvällarna mörkare, livet är lite tystare.
Den lilla semester vi skulle ha avbröts av att en nära och
kär anhörig gick bort. Väntat men ändå oväntat...
Livet stannade till en stund en skön sommardag.


Men livet rullar på där utanför, så är det bara...


Jag ska försöka göra det bästa av augusti trots allt.
Trots trötthet, en massa måsten och jobb på hög.
Men det går, allt går...

Ha nu en skön och solig helg! 
Njut av varje dag!

KRAM

10 kommentarer:

  1. Åh Titti, så sorgligt. Kram till dig och de dina <3.
    Ta hand om dig
    Ha en fin helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Varma tankar till dig och jag hoppas du finner energi i vackra augusti. ♥

    SvaraRadera
  3. Sorg är en del av livet. Ofrånkomlig men alltid lika svår.

    Ha det så gott det går.
    Augustikramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Så sorgligt, ta hand om dig.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  5. Så vackra bilder!
    Här i Wales tänker vi så annorlunda om augusti, det är ju då det är semester och sommar.
    Njut av varje dag, så sant. Trots jobb och motgångar, ta ut det bästa av livet.

    SvaraRadera
  6. Så sorgligt mitt i allt det vackra!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Tiden läker, men det blir inte detsamma.
    Kram
    /Anette

    SvaraRadera
  8. Visst är det märkligt hur livet stannar upp en stund, när "hämtaren" slår till mitt i fagra sommaren. Även om utgången är klar för anhöriga eller vänner så kommer den alltid överraskande. Vi, som är kvar, är aldrig helt beredda...
    Även jag hade denna upplevelse "oväntad" i juli.
    Det låter tungt för dig...jag skulle önska dig vila och lugn.

    /Anja

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...