Bloggintresserade

söndag 1 september 2019

Blommiga London!


I många år har vi tagit en tur till London i maj och besökt Chelsea flower show. 
Ja man är ju som ett barn på julafton när man besöker detta blommiga eldorado!
I år blev det inte av att vi åkte...
Kanske kanske kanske om jag håller tummarna hårt blir det nästa år! Hoppas!


Ska ni hit så häng då på låset i arla morgonstund! Lugnt o skönt på fm och helt knökat
med folk på em. Dock trevligt och väldigt artigt på sådär engelskt manér ni vet...
Och sen lite regn på det förstås :)



Många bilder och många stopp! Så mycket inspiration!





Underbar klematis! Namn? Glömt!


Sötaste glassbilen! 



Klotrund inspiration...


Så snyggt växthus men jag hade span på vattenkannan :)
"Vill ha varning" på den minsann...


Lite regn skulle behövas här hemma också. Växthuset är inte klart än
och jag önskar man kunde beställa mer tid. En extra dag i veckan!
Jamen söndag igen! 
Ha en bra och vilsam dag...

KRAM

12 kommentarer:

  1. Underbara bilder och trädgårdsfeeling från Chelsea !
    ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  2. Här öppnade sig himlen och nu har vi regn och åska.
    Hoppas det blir en tur nästa vår för er till London.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Oj vilka roliga, fina och inspirerande bilder. Älskar klotbilden. Har aldrig åkt på någon sådan resa. Ja tack vi tar en extra söndag... Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Så gulligt och trevligt det ser ut. Jag bara dör av längtan när jag ser den lilla glassbilen. Så mysig! Just nu drar det något förfärligt i UK-tarmen, så jag borde inte ens ha läst ditt inlägg. Och definitivt inte ha tittat på bilderna. Nu kommer jag att ägna resten av kvällen åt att tråna efter det underbara öriket västerut. Jag får nog sätta på en brittisk deckare om en stund för att stilla den värsta ”hungern” ;)

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  5. Che spettacolo! Sono senza parole! Starei in quella via per ore :D

    Buona serata!

    SvaraRadera
  6. Oj, så många häftiga och läckra bilder! Jag kan tro att det är inspirerande att gå omkring där!
    kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Whau!! Beautiful!

    SvaraRadera
  8. I love the Chelsea show. My favorite program on television...once a year...happy week autumn is start now..love Ria 💕💕

    SvaraRadera
  9. Dejlige billeder. Det er er 2 skønne biler, du viser. Englænderne er gode til den slags. Du må af sted til næste år ...
    Hav en god uge!

    Hilsen Elna

    SvaraRadera
  10. Åhhh, dit skulle jag verkligen vilja åka. Men har ju lite svårt för det där med massor av människor. Jag får njuta av dina bilder istället :-)
    Ha de riktigt gott och njut av hösten för till skördefesten invaderar vi igen ;-)
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  11. Vackert! Ger mig fina minnen från mitt besök där.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  12. What a beautiful blog Thank you for sharing this ..It cheers up my day.

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...