Bloggintresserade

lördag 14 september 2019

Höstfeeling på ön...


Lördagar känns alltid lite bleka på något konstigt vis. Ljuset är också blekt.
Jag tycker om september. Har alltid gjort, en favoritmånad...


Ön känns sådär enslig och tyst. Dimmiga morgnar
och mörka kvällar. Tid till att fundera...


Vallmon håller huvudet högt tills frosten kommer.
Jag hoppas det dröjer länge än...


Höstfeeling på ön och en extra tröja är bara mysigt att
ta på sig nu. Sommaren är över för denna gång...

KRAM


7 kommentarer:

  1. Titti, such a wonderful feeling in these dreamy pictures. One can tell, this is your month :))
    Have it wonderful, greetings from Méa

    SvaraRadera
  2. Happy weekend love Ria 💕💕

    SvaraRadera
  3. Vakker høststemning. Jeg liker også september godt. Den krispe luften og det vakre lyset skaper magi. Fantastiske bilder hos deg, som vanlig.
    God helg.
    Jannicke

    SvaraRadera
  4. Åh Titti! Vilken vemod och njutning på samma gång. Jag gillar lite September, den bästa höstmånaden i alla fall. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder! Ja, höstfeeling är det här också. Betydligt kallare och sedan har vi ju mörkret, som är det värsta tycker jag. Så himla tidigt det blir mörkt.
    Hösten är helt klart här och september bara swischar förbi!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Gillar september med men sedan blir det bra trist och mörkt tycker jag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  7. September är härligt och nu får man börja tända lite levande ljus på kvällarna = mysigt. Upp med fötterna på sofflocket och mysa. Och när din ö börjar väl gå lite i ide nu när turisterna har rest hem till sitt kan väl ha sin tjusning också. Ett lugnare tempo.
    Önskar dig en fin söndag ! KRAM MARIE

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...