Bloggintresserade

onsdag 29 januari 2020

Vitaminer & myggbett...


Jag pressar allt som går att pressa för att få i mig vitaminer!!!
Känner mig så attans energifattig och eländigt trött...


Om man ser ut som på sitt passfoto behöver man troligen ut och resa.
(Earl Wilson 1907-1987)

Riktigt tänkvärda ord minsann:)


Nog skulle lite sand under fötterna sitta fint nu! Lite loja dagar
i solstolen. Ett gäng bra böcker. Vila & så ingen klocka...







Tur man kan samla på minnen och vyer! Dock önskar jag
att jag hade den där värmen o solen i en ask också :)
Bara att ta fram när vintermörkret blir sådär påtagligt...


Vackra Vietnam, förra januari. Ett resmål som fyllde hela mitt
hjärta med vackra vyer, god mat, en historia och en
rejäl dos av myggbett! Men vackert var det...

KRAM

12 kommentarer:

  1. Härliga bilder du visar. Jag får nöja mig med att pressa frukter och äta tillskott. Myggbett är inte kul men det hör ju sommar och värme till. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Jag bor i solen vintertid och uppskattar det varje dag. Förstår din längtan.

    SvaraRadera
  3. Här i Sundsvall vräker snön ner idag. Så jag njuter verkligen av dina vackra bilder.
    Längtar så efter sommar och värme och allt som hör till.
    Får drömma mig bort i ytterligare några månader innan det blir vår här.
    Ha det bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Lovely to see your wonderful photos of Vietnam. My passport has just run out, and I am at a loss as to what I should do. Should I fly anymore or not? would my flying make much difference to climate change or not?

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder du visar med både sol och värme, som vi inte är bortskämda med just nu. Värsta årstiden är snart över och snart är vi i februari, men kanske ingen tröst ändå. Den riktiga våren känns oändligt långt borta, och visst behöver man vitaminer. Så gott det ser ut!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Virkelig dejlige billeder..... Sommerfølelsen gør godt, også selv om den blot kommer til os fordi vi kigger på billeder fra dejlige rejser og oplevelser. Selv er jeg virkelig glad for vinter, men det skal være rigtig vinter. Vi har ingen vinter i år, og foråret er næsten allerede igang. Jeg elsker sne og frost og alt det lys det giver - denne tid på året er så mørk når der ikke er noget til at dække den mørke jord.
    Hvis jeg skulle rejse ville jeg tage til Island - her kan jeg med store sandsynlighed opleve sne... og island har altid den smukkeste natur og den dybeste ro.
    Perfekt til at samle kræfter,,, for mig ihvertfald.
    Knus og mange hilsner Susan

    SvaraRadera
  7. Så fantastiskt vackert! Vilken drömresa.
    Jag har ätit mer clementiner denna veckan än någonsin, men ändå känner jag att snuvan är på gång.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. UN LUGAR HERMOSO ESA SOMBRA DE LA PLMERA...
    PARA LOS MOSQUITOS UN POCO DE VIK VAPORUB Y NO SE ACERCAN.
    SALUDITOS

    SvaraRadera
  9. Men wow, vilka bilder...🌴🌞🌴🌞🌴 Sand mellan tårna, lite kallt bubbel och en skön solstol.... Jo, jag tackar jag 👌🌿🍹
    Kraaam Kate

    SvaraRadera
  10. Helt i min smak med sand mellan tårna och sol.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  11. Det er godt, vi har lov til at drømme. Og når jeg ser dine vidunderlige billeder fra Vietnam, begynder jeg også at drømme om Vietnam, selvom jeg aldrig har været der.

    Hilsen Elna

    SvaraRadera
  12. Det var fine billeder fra Vietnam. Man kan sagtens få lyst til at drømme om en rejse her i januar - men nu er vi jo faktisk ude af januar og den korte februar står for døren.

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...