Bloggintresserade

söndag 1 mars 2020

9 mil i soffhörnet!


Snön försvann snabbt. Skönt! Idag är det vår i luften igen...
Kanske det t o m går att hänga ut tvätten, ja jag ska testa.
För tvätt och städ står på dagens schema. Trista men nog
så nödvändiga sysslor. Har ägnat fm till att titta på
Vasaloppet, jösses jag är helt slut!!! Det tar på 
krafterna att hänga med 9 mil i soffhörnet :)


Nu känner jag mig lite vältränad efter några mil framför tv:n.
Dags för en fika innan dagens bestyr fortsätter!

Ha en fin söndag vänner!

KRAM

14 kommentarer:

  1. Har också sett på Vasaloppet till och från. Sprungit mellan tvätten och tv:n och hunnit gjort mig i ordning för nu ska vi gå bort och äta.
    Ha en fortsatt fin söndag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Härliga vårblommor du har! Ja, så jobbigt med Vasaloppet! Det såg verkligen jättetungt ut och kändes i kroppen! Städning kan vara nog så arbetsamt. Att du orkar båda på en dag.
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Your irises are gorgeous - I had a lovely pot filled with dark purple ones, but the deer came into the garden and ate the lot.

    SvaraRadera
  4. Anonym16:10

    Spring is coming!

    SvaraRadera
  5. I love the last picture. I might need to pop a plant in an old box I have.

    Have a lovely March

    SvaraRadera
  6. Jag såg bara lite grann, såg vem som vann. Älskar bilderna som är så våriga. Jag ska köpa primula och sätta i trälåda jag med. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  7. Vi har lyssnat på vasaloppet i bilen på väg hem från vandring i Säfsen. Så helt slut.... Men mest i öronen!!
    Och ja... vad skulle snön komma nu för? Helt onödigt, faktiskt!
    Kraam Kate 🌷🎶

    SvaraRadera
  8. Här kom vintern tillbaka idag. Det snöar för fullt. Så jag har hållit mig inomhus idag och haft en riktigt skön dag. Hoppas du får ha våren kvar hos dig den här gången. Då blir hönorna glada också. =)
    Ha det bra nu.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  9. Kyligt här, så hänga ut tvätt är det inte tal om :). Jag glömde helt bort att det var vasaloppet idag (?!). Så jag har inte sportat något alls:)
    Fin kväll till dig
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Man kan da kun blive glad af at se en kasse fuld af farvestrålende primula.
    Der er næsten ikke noget, der dufter så godt som renvasket tøj, der kommer ind fra tøjsnoren. Og så belaster det hverken miljøet eller pengepungen at tørre tøj ude.
    Hav en god uge!

    Hilsen Elna

    SvaraRadera
  11. We are covered in snow and will be for another full month so I am envious of all your beautiful flowers. Hope Spring brings you lots of flowers!!

    SvaraRadera
  12. Hej Titti!
    Full av beundran för alla som startar den långa färden mot Mora. Det såg inte så mysigt ut i spåren. Härliga vårblommor hos dig.
    Ha det fint /Kram Marika

    SvaraRadera
  13. Hoppla, se där ja. Jag missade ju starten och orkade helt enkelt inte komma i kapp sedan, hade nog en släng av dåligt före helt enkelt.
    Ha de gott. Kram, Catarina

    SvaraRadera
  14. Spring is in the air...love Ria 💕

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...