Bloggintresserade

söndag 8 november 2020

46 dagar...

Ja man kan ju inte klaga på vädret såhär på senhösten. 46 dagar kvar till julafton...


Rosenskäran blommar vidare och njuter väl som jag av en skön och varm höst.


Söndag. Vilodag. En dag då inget blir gjort, hur jag än försöker. Det är lite som att musten går ur mig dag 7. En dag till absolut ingenting. Ja skönt det med...



En dag att bara hasa runt och få inget gjort. Klura lite på livet och en kommande vecka. Bara ta det lugnt.
Så skönt! Jag gillar verkligen enkla söndagar. Inga måsten. Mysbyxor på!
Snyggaste ljuslyktorna hittar du här...behövs inte så mycket mer i höstmörkret!

KRAM

15 kommentarer:

  1. Beautiful images! A lazy Sunday is just the way I like it too.

    SvaraRadera
  2. Fy så nära jul lät nu 😮.
    Skönt att bara vara slö, slapp och mysa runt ibland.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Tur att du tar dig tid till att hasa omkring i mysbyxor och njuta med så mycket vackert omkring dig! Kan det bli bättre?

    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  4. Enkla söndagar är underbara dagar. Jag minns att jag tyckte det var jobbigt när barnens farmor och farfar skulle bjuda på söndagmiddag. Ville bara vara hemma och ta det lugnt inför veckan.

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  5. Ja, jisses.... Vi hade 16 grader i fredags.... Va?! I november! Men visst är det skönt, om än skitigt överallt efter allt regnande!!
    Jag får inte till min blogg efter den "gjordes om" i augusti. Ser inte bilderna jag lägger upp och knappt texten heller när jag ska göra inläggen innan publicering. Vill bara ha den gamla varianten tillbaka igen.
    Njut av din varma höst nu, fina Du. 🍁🍁🍁
    Kraaam Kate

    SvaraRadera
  6. Vakre harmoniske novemberbilder. Det er deilig at naturen faller til ro. Ha det godt! Klem Anne

    SvaraRadera
  7. Thank you for sharing these beautiful photos.
    The last, with the candles, transmits so much peace and serenity
    Have a great week

    SvaraRadera
  8. Söndagen ska ju vara vilodag. Så det är väl helt perfekt att bara tassa omkring hemma i myskläder.
    Härligt att julen närmar sig. Det är det bästa med december. Att det är jul.
    Jag älskar julen och allt mys runtomkring.
    Ha en bra ny vecka nu Titti.
    Kramar Carina

    SvaraRadera
  9. Hej Titti!
    Låter som en alldeles underbar söndag.
    Ha det bra /Kram Marika

    SvaraRadera
  10. Ljuvliga höstbilder! Härligt med rosenskära som blommar ännu! Själv blev jag snuvad på mina. Får ta bättre tag nästa säsong.
    Visst är det väl skönt att vara riktigt lat och inte känna några måsten. Så gör jag också och har gjort i flera dagar nu. Så lätt det är att falla in i "ickegörat" märker jag.
    Idag ska jag skärpa mej lite....men bara lite!
    Ha en fin start på veckan!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  11. Den slags søndage er gode for ens velbefindende.
    Jeg nød dine smukke billeder.

    Hilsen Elna

    SvaraRadera
  12. Ja såna dagar behövs verkligen. Ladda batterierna brukar man väl säga. Mysbyxor är väl det bästa, det är det första jag byter om till efter jobbet, varje dag! 😎
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  13. Som en söndag borde vara!
    Vackra bilder, som vanligt.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  14. Fina höstbilder, tänk att det blommar fortfarande...underbart!
    Här på gården har allt gått i snigelfart, bara det allra nödvändigaste har blivit gjort.
    Feber och magsjuka satte käppar i hjulet, men nu snurrar det på igen.
    Tror att mannen är glad, för mycket har fått ligga i hans händer.
    ha det gott och var rädd om dig
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  15. Underbara bilder. Kram

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...