TACK för alla gratulationer! Glad! Som en räkning på posten kom
ischiasen tillbaka, ja inte för att jag dansade polka till sen timme
utan jag bar en tung jordsäck lite dumt. Att man aldrig lär sig...
Jag har så smått börjat höststäda i trädgården.
En hel del plock som ska in.
Den tacksamma taklöken får stå kvar ute hela vintern. Brukar
täcka den med lite löv och ställa den under en buske.
Just nu börjar det mesta lite trött gå i träda blomstermässigt i
trädgården men purpurhatten ser ut att hänga med ett tag till.
Gillar färgerna på de här :)
Onsdag igen och veckan rullar på. Det är BLÅSIGT på ön
och graderna är inte alls så där sensommarsköna längre...
HÖSTKRAM
från Titti





















































