Bloggintresserade

söndag 14 augusti 2011

Award och bullbak...


Jag har fått en award av gulliga Fröken Kråknäs! Hur kul som helst! Kika gärna in på hennes fina blogg...
Verkligen roligt att någon uppskattar det man gör - tusen tack!
Jag följer sååå många underbara och fina bloggar och skulle lätt kunna dela ut 100 awards, men två ska väljas och då får det bli Maison Douce - En helt underbar blogg med vackra bilder!
Sen vill jag ge en award till Vitt hus med svarta knutar - Härlig och inspirerande blogg med mycket fint!
Idag har det varit så himla tråkigt väder här på ön....grått, grått, grått...
Är det bara jag som börjar få en känsla av höst? I trädgården dignar träden av snart mogen frukt, ett och annat löv har börjat falla och ljuset är mer "höstigt"....åh vad jag saknar koltrasten utanför mitt sovrumsfönster på morgonen!
Näe nu får man rycka upp sig - hösten kan ju vara alldeles alldeles underbar!
Nu väntar bullbak, det passar bra att göra en sån här gråmulen söndag.....

Varm kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...