Bloggintresserade

måndag 14 november 2011

Hustomte på julklappslistan....


Hjälp! 1:a advent om snart 2 veckor! Samma visa varje år, när julen är över packas allt ner i lådor och ställs längst in i vår lilla men lååånga garderob som på gammalt manér `a la 1920-tal är på långsidorna i huset vilket resulterar i en ståhöjd på ca 1 meter i garderoben - allt annat än praktiskt! Vet inte hur många gånger per år man plockar ut allt för att man ska ha något längst in där i mörkret...och sen in med allt igen och garderoben är mer än välfylld så det tar sin modig tid!
Ja nu står ju då alla ljusstakar och adventspynt långt därinne och det är nog hög tid att börja plocka ut allt igen om jag ska få fram dom till advent...suck!
Jag tror jag ska hyra mig en liten hustomte som kan hålla ordning och reda på allt därinne. Perfekt att bara knacka på garderobsdörren och sen önska vad man vill ha fram ur gömmorna och vips har han i liten röd luva fixat det! Kan man önska sig en liten hustomte i lite för tidig julklapp? Tror jag ska testa det.....



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...