Bloggintresserade

torsdag 15 mars 2012

På dagens schema...


Härligt! Torsdag! Stormsteg mot helgen...jag har redan glömt fönterputsen och dammvippan som jag yrade om i förra inlägget och med en muskelsträckning i nacken och axeln så tänker jag då rakt inte förvärra min skada med storstädning (bra att skylla på!)
Vad står på dagens schema då? Jag ska besöka några kunder, fota blommor, se till att slutföra jobbet med en broschyr och ta tag i pappershögarna - sen är väl klockan så mycket så att det väl dags för ryggläge och några timmars välbehövlig sömn...

Ha en fin & glad dag!

Psst...jag får så många roliga, underbara mail och många undrar "vem är du, egentligen?"
Ja jag vet att bloggen är lite anonym...min blogg började mest som en enkel fotoblogg men har med tiden ändrat sig lite även om bilderna är det viktiga för mig. Så, mina vänner, jag lovar att ni ska få veta lite mer om mig snart! Promise!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...