Bloggintresserade

lördag 6 oktober 2012

Award, lat lördag & nybakat...


En lugn och lat lördag har det varit...en sån där lördag när man bara hasar runt i morgonrocken och får inte mycket gjort. Bakade lite på eftermiddagen...i veckan hittade jag så fina bakformar och små flaggor på Lagerhaus vilket gör det extra kul att baka! Kopparna är i silikon så man kan grädda direkt i dom, visst är dom söta?
Sen har jag fått en award från Maja som har bloggen Bland betong och gammeldags pioner - tusen tack Maja!
Hon bor bara några byar bort här på ön, en härlig tjej med en underbar blogg! Ni bara måste kika in till henne!
Ja och med awarden ska jag då välja 5 bloggar jag gillar och ofta besöker, (ja förutom bloggen ovan då!)
Här är några jag verkligen gillar...

 
 
Ljusen är tända, kaffet nybryggt och soffhörnet väntar! Önskar er alla en skön lördagkväll!
Varm höstkram på er!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...