Bloggintresserade

torsdag 4 oktober 2012

Otroligt inspirerande!


Oj, denna vecka har bara rusat iväg...
Förkylningen verkar aldrig bryta ut ordentligt så nu struntar jag i den, jag var inställd på att få ligga skönt nerbäddad med en hög av härliga tidningar och varmt te bredvid mig men det blev jag snuvad (!) på...
Nåja, istället har jag varit på en rolig kurs och igår jag var norröver på ön och tittade på ett fantastiskt sommarhus som senare ska bli reportage - och vilket sommarhus sen! När man kommer till vissa hem sprids det bara en sån värme i kroppen och man både ser och känner att ägarna har lagt ner hela sin själ i detaljer, känsla och använt fantastiska material som varken är kostsamma eller helt vanliga.
Otroligt inspirerande!
Ja idag är det kanelbullens dag - det hakar jag snabbt på och lär nog passa på att fika några gånger extra...

Ha en finfin dag allihop!


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...