Bloggintresserade

fredag 30 november 2012

Du är välkommen!


Så kom den...den första snön...lika överraskande varje år!
Våren är ju alltid så efterlängtad och man letar alltid efter tidiga vårtecken, överallt!Men vinter och snö... ja man skjuter alltid det framför sig och är glad för att det inte är halt och att man slipper skotta...ja ni hör, jag är ingen större älskare av dessa kyliga vintermånader men, som vanligt, tänker jag positivt!
Det blir ju ljusare ute när snön ligger vit, man har tusen anledningar att tända ljus, dricka massor av varm choklad med vispgrädde och bara slappa framför tv:n - bara det! Det är ju inte så dumt!
Är det snart jul så är det, då gäller det att göra det bästa av tillvaron och jag har hittat det jag letat efter i åratal, lärkträd! Jag bara älskar lärkträd! Jag har hittat en hel skog med bara lärkträd, lyckan är total!


Sen frossar jag i ljusslingor, både ute och inne! Så nu är jag beredd - advent, snö, kyla, jul - du är välkommen!

Önskar er alla en mysig fredagkväll!
 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...