Bloggintresserade

lördag 24 november 2012

KAOS!


Det var ett tag sen jag visade lite bilder från här hemma...hm...jodå, det har sina rutiga och randiga skäl...jag har rört till det! Så in i norden! Skulle bara ändra om lite var tanken, få in en lite annan stil, bara flytta några saker, några möbler och allt slutade i total kaos! Och jag menar verkligen KAOS!
Nu är mitt skräprum mer än lovligt överfullt, saker står på de mest konstiga ställen och inget känns bra!
Ja som om man inte hade annat att göra, näe då! Det kommer att ta mig fram till annandagjul att få ordning på allt detta och få det som jag vill ha det igen...där fick jag för att jag skulle fixa om lite snabbt här hemma...

Så, mina vänner, idag får ni bara några bilder från sovrummet...det enda rum jag inte hann röra till det i! Tack och lov!
Nu tar jag paus från kaoset och kastar mig i soffan med lite goda rosa skumtomtar - det känns verkligen som om jag behöver det...puh...

Kram!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...