Bloggintresserade

torsdag 27 december 2012

Tillbaka till brottsplatsen...


Tillbaka till brottsplatsen...ja det är så det känns, mitt ständiga projekt - skräprummet! Jag öppnar dörren och kikar in lite snabbt, stänger dörren lika kvickt och tänker "puh, en annan dag, en annan dag!" Men nu har jag bestämt mig, idag får jag stålsätta mig och tag i allt där inne för den 1 januari ska mitt arbetsrum stå klart har jag bestämt, så får det bli!
Nu väntar några dagar med kaos på ovanvåningen för det är säkert 1000 saker och 100 möbler som ska stuvas in i andra utrymmen som vind och källare...hur det nu ska gå till, jag bävar!
Jag har redan sett ut ett stort, vackert gammalt skrivbord som blir ett perfekt här
inne, ska hämta det efter nyår så nu är det bara att sätta igång!
Men först lite kaffe och en god sockrig bulle att styrka mig med...det känns som om det kommer att bli en lååååång dag...
 
Ha en fin torsdag!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...