Bloggintresserade

lördag 20 juli 2019

Ett djupt andetag!


Jag tog ett djupt andetag i morse efter gårdagens alla märkligheter.
En ny dag och nya utmaningar och på något vis behövs dagar
som igår för att man ska uppskatta det lilla, sudda bort
saker, märkliga människor och sen fokusera framåt! 
Det kanske borde finnas en dag i veckan för djupa andetag :)
Nämen lördag och vädret är kanon på ön, funderar på om
ett kvällsdopp kanske kan sätta lite fart på livsandarna!
Det kommer att bli en fin sommarkväll minsann...

KRAM

5 kommentarer:

  1. Låter bra att lördagen blev till en toppendag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Hoppas din dag har varit bättre idag, tänk att vissa dagar vill man bara glömma. Ett uppfriskande kvällsdopp gör nog susen.
    Så mysigt det är att läsa om dina höns, inte dåligt att ha en höna som speglar sig i ugnen:)
    Ha sköna dagar
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. hm, skrev en kommentar på förra inlägget, (från mobilen) men den verkar inte ha blivit nåt.. Ja, ja man kan inte lyckas jämt, och din lördag verkar ju också ha blivit en bättre dag! Vi har varit iväg och tagit ett kvällsdopp, så skönt! Nu nyduschad i rentvättade lakan, det är inte heller fel!
    Ha det fint!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  4. Djupa andetag är alltid bra. Jag har lärt mig att djupandas för att få lite ro i magen. Att ta ett dopp är också bra, jag ska bada varje dag på semestern har jag lovat mig själv, bara för att jag kan. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  5. Hoping this day, Sunday, will be a fine one Titti.
    I love the candle holder, and those beautiful colored roses!

    Titti, a friend gave me a copy of the wonderful Nordic book ICE by Ulla-Lena Lundberg set in the Finnish Aland Islands farther north than your island. It's a wonderful story - have you ever read it?

    Hope summer is lovely for you - I would love to visit your island some day.
    Hugs - Mary

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...