Bloggintresserade

söndag 14 juli 2019

Tidlöst...


Jag gillar verkligen gamla saker! Saker med en skön patina och
på det en historia. Dock är jag en flitig besökare på IKEA
så mixen här hemma är väldigt "mixig" om man säger så.
Bytt, nytt, gammalt & nött i en helt salig bladning!


Loppisar i all ära på ön men jag har en egen favorit över sundet!
Klenoden i Kalmar. Handplockat med hjärtat, unikt & antikt.
Jag hittar alltid mycket smått & gott där...



Har ni vägar förbi kan jag bara rekommendera denna pärla!
Söndag igen och en ny vecka stundar snart...
Mannen går nu på semester och äntligen finns det TID.
Tid till ingenting, till lata dagar - en tid till omtanke.
Och kanske kommer växthuset på plats!
Jag hoppas :)

KRAM

8 kommentarer:

  1. Beautiful garden pictures ...love Ria 🍀💚

    SvaraRadera
  2. En härlig blandning av gammalt och nytt.
    Gillar också tanken på återanvändning.
    Önskar dej en riktigt skön söndag!

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt med gamla nötta saker som har varit med lite och vacker är det ju med patina!
    Många fina fynd du visar här! Roligt att mixa gammalt och nytt och viktigast är ju att det passar en själv.
    Tackar för tipset!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Snyggt att matcha gammalt med nytt.
    Ha en fortsatt fin söndag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  5. Precis som Du älskar jag att mixa med gammalt & nytt, mest gammalt! Mer känsla i det sakerna / möblerna.
    Och vet Du.... Efter 7 veckors väntan har mitt växthus kommit och maken har i helgen hjälpt mig att montera upp det. Men jäklar i min låda så mycket skruv, knep & knåp det var!!!! Men nu så, står det på plats
    Kraaaam Kate!!!

    SvaraRadera
  6. Jag har också en väldigt eklektisk stil här hemma. Men det är ju personligheten hos inredaren som syns i det. Att blanda gammalt och nytt blir oftast väldigt fint.
    Jag älskar dina bilder, så vackra.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  7. Härligt med lata dagar. Hoppas du får ditt växthus. Här är det semester som också betyder lata dagar. Ha en härlig dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Underbara vill-ha-saker allihop !!
    Håller med dig - mixen gammalt och nytt bli alltid bäst !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera

Tack snälla för att du tar dig tid att lämna en kommentar här! Det betyder så mycket för mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...